Jdi na obsah Jdi na menu
 


1. Brněnská Citadela (Brno)

16. 9. 2006

První turnaj ve Warzone po dlouhé době uspořádal 16-17.9.2006. BML v Brně. Hrálo se podle pravidel třetí edice (Ultimate Warzone) a šlo hlavně o testovací turnaj před turnajem k 10ti letům Warzone, který se bude konat nejspíše do konce roku v Praze. Mělo se vyzkoušet jak jsme schopní zajistit stoly, celkové pořadatelství, pravidla a obecně jestli se turnaj za jeden den stíhá. Vše bylo skvěle připraveno hlavně díky BML, který sám zajistil terény na 5 map. Drobné nejasnosti v pravidlech se sice objevili, ale nevšiml sem si, že by se někdo vyloženě hádal nebo byl naštvaný. Trochu popíšu hru ze svého pohledu. Nepamatuji si to přesně podle kol, ale spíš klíčové situace.

1.hra - BML (Cybertronic), mapa Stoky
Horší los na první kolo sem si skoro neuměl představit. Navíc vznikl spor ohledně infiltrace ve stokách. V Praze jí hrajeme standardně, ale Poláci na mistrovství prý začínali se vším v nástupce. S BML jsme se rozhodli, že tentokrát to vyřešíme hodem kostkou a měl sem štěstí. Bez infiltrace bych pomalu nevylez z nástupky, pohyb 3 a spousta modelů je na tohle mizerná. Přiznávám, že tenhle šťastný hod rozhodl výrazně bitvu. Infiltrující Arch Primates obsadili klíčové místnosti a pomocí svých Machine Pistols kryli postup nepřítele a postupně příchozí jednotky (Sacred Warriors) ucpali přístupové cesty a ze zadu se ploužili Pilgrimové. Soupeřovy modely s SZ 3 se v podstatě nedostali do hry a tím po konci po 3ech kolech jsem měl 4 body a soupeř jen jeden. Krytí postupu tělem stálo hodně jednotek, takže bod z pomocných dostal BML.4(-75):2(+75)

2.hra - Blain (Capitol Navy), mapa Země Nikoho
Otevřený terén a pár krytů byla ideální mapa. Infiltrační oddíly začaly poblíž bodů a v heavy coveru a ze zadu je kryli Pilgrimové. Prvních pár kol se neslo v duchu postupu a odstřelování. Blain se ale víc zakopal v nástupce a dopředu poslal v podstatě jen Wailing banshee, které si vychutnal Sandoval gehenou. Sacred Warrioři obsadili sebevražedným sprintem 3 body a o zbytek se postarali Arch Primáti, kteří se za celou hru skoro nepohnuli z místa. Poslední možnost přeobsadit bod zmařil zásah Death Angela, který sejmul Mitche Huntera. A opět jsem měl pochopitelně větší ztráty.5(-324):1(+324)

3.hra - Rag (Mishima Lady Mariko), mapa Arktida
V podstatě otevřený terén s předělem budov uprostřed. Dost jsem si na Mishimu věřil, ale tahle mapa umožňovala krytý postup vpřed a střet až na SR-MR, což mi nevyhovovalo. První dvě kola mi vůbec nenesla kostka, takže infiltrátoři zabili jen Yojimba, naopak paradeploy Crimson devilů mi dost pocuchal Pilgrimy a trvalo asi 3 kola než sem se jich zbavil. Další kola se ale štěstěna obrátila a Ragovy pro změnu umíralo vše na první střelu a mě nemohl nic trefit. Ke konci už zbývalo málo jednotek a všechny byli poblíž vítězných bodů. V posledním kole umřelo Mishimě vše až na jednoho Hatamota, ale Toshirovi se podařilo zachránit alespoň jeden bod pro Raga tím, že ustál moc ran a už nezbyli akce po jeho zabití na obsazení bodu. Tím si také Rag pojistil druhé celkové místo a já překvapivě vyhrál. Ono finále Bratrstvo s Mishimou nepředpokládal nikdo a favorizovanější armády jako Cybertronic zůstali na 4. a 6. místě.5(+504):1(-504)

výsledky kol:

 

1. kolo
 
Toshiro BML 4(-75):2(+75) 1 Stoky
Rag Dalik 6(+731):0(-731) 3 Poušť
PEEPA Lukke 3(+231):2(-231) 5 Země nikoho
Squirrel Roman 5(+9):1(-9) 4 Arktida
Blain Gugu 3(+133):2(-133) 2 Džungle
Zongo Denybat 1(+509):0(-509) 6 Město
 
2. kolo
 
Toshiro Blain 5(-324):1(+324) Země nikoho
Rag Squirrel 4(+195):2(-195) Džungle
Gugu Lukke 4(-39):2(+39) Stoky
BML PEEPA 3(+53):2(-53) Město
Zongo Roman 4(-462):2(+462) Poušt
Dalik Denybat 2(+200):1(-200) Arktida
 
3. kolo
 
Toshiro Rag 5(+504):1(-504) Arktida
Lukke Dalik 6(+560):0(-560) Město
BML Zongo 5(+26):1(-26) Země nikoho
Squirrel Roman 3(-60):3(+60) Džungle
PEEPA Blain 4(+90):2(-90) Stoky
Gugu bye 2(+0)  

 

výsledky celkové:


1. Toshiro 14b (+105) Brotherhood - 1st Directorate
2. Rag 11b (+404) Mishima - Lady Mariko
3. Lukke 10b (+860) Dark Legion - The Cults
4. BML 10b (+154) Cybertronic
5. Squirrel 10b (-246) Dark Legion - Semai
6. PEEPA 9b (-194) Cybertronic
7. Gugu 8b (-172) Mishima – Lady Mariko
8. Roman 6b (+513) Dark Legion - Ilian
9. Blain 6b (+367) Capitol - Navy
10. Zongo 6b (+21) Dark Legion - Ilian
11. Dalik 2b (-1091) Brotherhood - 1st Directorate
12. Denybat 1b (-709) Imperial - Wolfpacks (drop po 2 kole)

Druhý den jsem hrál scénář dobývání. 750b Kultů (Lukke) bránilo pevnost proti 700b Bratrstva (Já) a 700b Capitolu (Scorpion). Hru jsme si všichni užili a nakonec se přeci jen podařilo skoro nesmrtelné Razidy z pevnosti vysřílet. Za zmínku stojí teleportující se Sandoval, který usmažil gehenou skoro dva oddíly Initiates, hrdinné Sacred Warriory, kteří vtrhli do samotného srdce pevnosti a způsobili ztráty i zmatek :). Z Capitolu se vyznamenal kapitán Assault Marines, který po žebříku dolez také do centra a svým HMG pořešil co nezvládli ostatní. Kulty se statečně bránili a postříleli většinu postupující armády. Scénáře jsou skvělá věc, ale je třeba zdůraznit, že jsou obtížně na vyvážení. Pokud to ale hráči berou v pohodě a snaží se hrát a ne za každou cenu vyhrát, tak jak se podařilo nám. Tak jsou pak scénáře rozhodně zábavnější než turnajové hraní.

Co se samotného turnaje týče, tak problém s omezeným časem nakonec nebyl tak strašný. Minimálně 3 kola se stihli odehrát vždy a rychlejší hráči co mají svojí armádu v hlavě a rychle hází, stihli v klidu plných 6 kol. Takže doporučuji opravdu znát svou armádu, nelistování v roosterech je klíčové. Celkově se akce skutečně vydařila a doufám, že podobných akcí bude více. Vždyť 12 hráčů nechodí ani na některé populárnější hry.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Zatím nebyl vložen žádný komentář