Měděný Agent 09 očima bratrů a sester, dětí kardinála
Letošní turnaj v Březí, Měděný agent 09, se mi doopravdy vyvedl. Ne že bych vyhrál, ani se umístil nijak závratně vysoko, ale od posledního turnaje jsem zaznamenal podstatně lepší umístění než v tom minulém. Tedy, už jsem nebyl poslední... A protože jsem hlava šikovná, dělal jsem si během her poznámky a můžu tak poměrně detailně popsat, co se kterou bitvu odehrálo....
Propozice pro turnaj byly celkem jednoduché – dvě armády po 1200 bodech, přičemž se na mapách plnily kromě primárních úkolů (za dva body) i sekundární (za jeden). Neměl jsem nejmenší tušení, co mě čeká, tak jsem si připravil dva celkem podobné rostery, které jsem těsně před začátkem vlastního hraní celkem drasticky překopal (hlavně díky Břízovi a jeho radám vpředvečer hraní – otevřel mi pohled na spoustu věcí. Silně doporučuju se s ním někdy zaplést do rozhovoru:))
První roster, do otevřeného terénu, se skládal ze tří individualit (Nikodemus s teleportem, Crenshaw, Dominik), dvou dvoučlenných oddílů mortifikátorů, jednoho sedmičlenného oddílu arch primátů (vč. autokanonu a dodatečně dodaného kouřového granátu), jednoho sedmičlenného oddílu paladinů, jednoho osmičlenného oddílu eliťáků (včetně mystika), jednoho sedmičleného oddílu pěchoty společně se sniperem a jednoho death angela.
Oddíl do stok měl individuality čtyři – Nikodemus s teleportem, Crenshaw, Dominik a Majoris. Jedni tříčlenní mortíci, jedni tříčlenní crucifieři (dodaní na poslední chvíli, takže jsem je musel proxovat...a to jsem je nechal doma, že je nebudu potřebovat...), skupina sacred warriorů, stejní arch primáti a paladini jako předtím (jen jeden dostal místo AR LMG) a jedna malá skupinka pěchoty s HMG.
Mapy byly celkem čtyři, (ne)demokratickým hlasováním se hrál Plyn!! (viz report), Doly cara Mikuláše (viz report), Prostě elektrický proud (viz report) a Stahování dat (asi neproblematičtější mapa, kde se dost umíralo – museli jste natáhnout hackerem vir do konzole na bunkru a přitom, zcela dobrovolně za bod, cizí bunkr zničit. Vše ztěžoval celkem silný env. hazard a mapa otevřená ostřelování zdaleka.)
Hrál jsem bez oFAQovaných kouzel (takže se hodil jen ten teleport), v první armádě s až jedenácti, v druhé s deseti aktivacemi.
Na okraj podotknu jen pár dojmů, které jsem načerpal jak z misí, tak z mých i cizích armád:
-
kardinál s teleportem je parádní trhač surovin. První kolo se teleportuje k surovině a v druhém ji donese do nástupky
-
Paladini se do stok hodí víc než eliťáci, neb mají Mpčka (což neznamená, že něco, vzhledem k mým hodům, udělají)
-
medici jsou super ale nelze na ně spoléhat – jak jsou silnější, dokážou příjemně překvapit zvednutím půlky oddílu ale rozhodně se neosvědčili jako pilíř armády
-
smoky jsou super
-
eliťácký decurion má UBGL, čehož jsem si všimnul teď při psaní reportu
-
mortifikátoři jsou s shadow walkem k nezaplacení a dokážou pěkně zamíchat situací...teď ještě aby se taky občas trefili...
-
tank hunter má dva životy (teď už si to budu, sakra, pamatovat...)
-
primátům se vyplatí koupit laser sight – jejich původní RC je fakt tragický